domingo, 23 de enero de 2011

L'evasió tancada dins un cub

Perduda enmig de la fosforescència d'aquelles nits d'estiu van començar els meus problemes.
Em vaig veure atrapada dins el mar dels teus ulls i em vaig deixar portar per les incesants onades fins a la platja dels records.
Vaig veure la pluja caure, vaig veure un estel fugaç, vaig demanar-li que em deixessis d'estimar, que acabés tota aquella odisea d'imatges incansable, que em deixessis volar lliure ben lluny del teu costat.
Tots aquells somnis convertint-se en la incertesa del que mai em vaig atrevir a dir-te -fins l'eternitat- tot el meu mar dels sentiments oblidats, afligits pel meu desordre mental.
De paraules contràriament enllaçades i que vaguen soles dins un jardí buit, una ànima trista, el laberint del meu cap.
Res té sentit.
Incomprensible.

- Sentimientos que se apagan hasta convertirse en cenizas -
<<Lo tengo que decir; tu no tienes fondo, no tienes fondo..>>

2 comentarios:

  1. m'agrada mooooolt, molt. t'estimo júlia. by: seguidora number one!

    ResponderEliminar
  2. algú que es para a llegir s'ho t'estimo! ara aniré al zènit a mirar que hi tens per allà dalt<3

    ResponderEliminar